A vegades un error o un factor no contemplat a l'hora de fer l'anunci pot generar una situació divertida i que en alguns casos s'arriba a fer viral i, per tant, se'n fa publicitat gratuïta. Aquest seria el millor dels casos, sempre que aquell error no malmeti la imatge de l'empresa, però si l'error o la interpretació d'aquell anunci discrimina a un sector de la població pot ser un greu error que en comptes de generar ingressos provoqui pèrdues.
A continuació uns quants exemples d'anuncis que d'alguna manera no acaben de ser del tot correctes:
"Milers de productes de Braille que mai abans havies vist." |
El logo d'aquesta clínica dental... |
Llet dels grangers? |
"Flota a l'aigua". Queda demostrat. |
"L'inici d'un viatge meravellós". Les lletres il·luminades són un missatge subliminal o un error d'il·luminació? |
Una marca de gelat amb l'eslògan "llepable". Error, incorrecte, censurable, fail. |
Lliçó: No posar mai una cara gran en quioscos que semblen barrets de diferents cultures. |
Ningú va pensar que a l'obrir la porta es llegiria "prostitutes de Mitchell"? |
S'ha d'anar en compte si vols rotular la teva furgoneta amb portes corredisses |
No és el mateix "suit yourself" (fes el que vulguis) que "shit youself" (caga't). |
Sí, ja ho sabíem. Sucks = és una merda. |
No el podien haver posat en un altre lloc? |
Qui s'anima a comprar un vol que va directe cap al terra? |
L'anunci de l'esquerra ens mostra els efectes secundaris del de la dreta. |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada