Alguna vegada has vist el número 16 escrit en números romans i t'ha fet pensar en algun Xavi? T'has preguntat mai per què quan fan obres, posen tanques? Fas coses absurdes quan ningú et veu? Si has respost afirmativament a alguna d'aquestes preguntes, aquest és el teu blog.
P.D: Aquestes coses absurdes, fes-les en públic, així tots riem més.

dijous, 9 de juny del 2011

Presentació

En un dia com avui, 9 de juny del 2011, dia en què ja ens podem treure el "sayo" (pels que no ho hagueu entès: Hasta el 40 de mayo, no te quites el sayo. Maig té 31 dies, per arribar a 40 et surt el 9 de juny) neix aquest blog, Batut de Coco.

El perquè d'aquest nom? Bé, m'agraden les seves múltiples interpretacions: des del refresc, adient per quan fa bon temps (quina casualitat que neixi el mateix dia en què ens podem treure el "sayo", que significa que comença el bon temps), passant pels diferents significats de batre i entenent coco com a closca, cap, cervell, matèria gris.

Aviso que en aquest blog no serà monotemàtic, ni seguirà sempre una mateixa línia. Aniré plasmant els meus pensaments, idees, cavòries, queixes, aficions, relats, tot el que em vingui de gust, que per alguna cosa és meu i puc fer-ne amb ell el que em roti.

P.D: Amics dissenyadors, vosaltres que en sabeu tant de dibuixar, retocar i tota la pesca, a veure qui fa el logo més bonic per aquest blog. El guanyador serà convidat a... un Batut de Coco.

4 comentaris:

  1. Això promet nano! Quelcom per quan estigui (a)batut.

    ResponElimina
  2. la tipografia k tienes escogid aocmo titulo de el blog st abien, pero el fondo,,, ajajajjaja
    anims mestre que volem locuras!!batudas!!

    ResponElimina
  3. Merci Pablo!! tinc una lleugera idea de com m'agradaria que fos el logo. El fondo del blog és lo de menys, això en un moment es pot canviar. Voleu locura? doncs estigueu atents ;)

    ResponElimina