Alguna vegada has vist el número 16 escrit en números romans i t'ha fet pensar en algun Xavi? T'has preguntat mai per què quan fan obres, posen tanques? Fas coses absurdes quan ningú et veu? Si has respost afirmativament a alguna d'aquestes preguntes, aquest és el teu blog.
P.D: Aquestes coses absurdes, fes-les en públic, així tots riem més.

dijous, 1 de desembre del 2016

39 exemples de Publicitat Honesta

La publicitat ens manipula. Els mitjans de comunicació, les plataformes en les que hi trobem aquesta publicitat, viuen d'això. Ens fan comprar coses que no necessitem, ens prometen sensacions que no s'ofereixen amb el producte. I nosaltres hi caiem. En menor o major mesura, però hi caiem.
Tothom vol un mòbil amb el que pugui connectar-se al facebook, al youtube, al google, al whatsapp, excepte els hipsters, que buscaran el model més antic que trobin. Però tampoc ells es lliuren de les tendències i la moda que marca la publicitat, ja que pagaran per unes ulleres de pasta velles sense graduar, o per uns models de pantalons, sabates i jerseis com els que portaven els seus avis, però més cars.


Evidentment, tothom qui té un negoci intenta tenir clients i guanyar-se la vida, i per fer-se veure, d'una manera o d'una altra, ha de recórrer a la publicitat.

Però què passaria si la publicitat fos honesta i anunciés allò que realment ofereix? Quin efecte tindria a la societat? Seguiríem consumint aquells productes? Jo crec que sí, perquè ningú vol renunciar a les comoditats que t'ofereixen.

A continuació una recopilació de publicitat honesta. És cert que només s'hi recalca un punt negatiu del producte, però en alguns casos pot fer reflexionar:

Netflix: Passa més temps buscant que veient.
Perrier: L'aigua de la gent rica.
Maybelline: Potser és photoshop.
Victoria's Secret: Baixant l'autoestima de la dona des de 1977.
Toblerone: La xocolata de l'aeroport.

Activia: T'ajuda a cagar.

Apple: Màquines pel facebook de 2000 dòlars.

Bic: Segurament no ho has comprat.

Campbell's: Mmm sal.

Candy Crush Saga: Versió de joc de cocaïna pura.

Cheetos: Per llepar-se els dits. I rentar-se les mans tres cops.

Crayola: El blanc és inútil.

Facebook: El món cada cop més social. Sense sortir de casa.

Gatorade: Tens ressaca.

Gillette: Només seguirem afegint més fulles.

IKEA: Hi afegim més peces només perquè et facis un embolic.

iTunes: NO he llegit els termes i condicions.

Lay's: Aire amb sabor.

Lego: El malson dels teus peus.

Linked in: Connecta amb gent sense cap motiu.

Loctite: Ho enganxa tot. Sobretot els teus dits.

Mc Donald's: Perquè només tens 4 dòlars.

Men's Health: Tot promet abdominals perfectes.

Monopoly: Una gran manera d'arruïnar amistats.

MTV: Televisió musical.

Pepsi: Quan no hi ha Coca-Cola.

Playboy: Paga per fotos que demà estaran a la xarxa.

Wikipedia: De res, estudiants.
Froot Loops: Tots tenen el mateix sabor!


I uns quants exemples més de collita pròpia, espero que us agradin:














Fonts: El Espectador, Bored Panda, Portal da criatividade,

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada