Alguna vegada has vist el número 16 escrit en números romans i t'ha fet pensar en algun Xavi? T'has preguntat mai per què quan fan obres, posen tanques? Fas coses absurdes quan ningú et veu? Si has respost afirmativament a alguna d'aquestes preguntes, aquest és el teu blog.
P.D: Aquestes coses absurdes, fes-les en públic, així tots riem més.

dimarts, 23 de juny del 2015

La meva participació a El Gran Dictat de TV3

En aquest blog no acostumo a parlar de mi, però l'ocasió s'ho mereix.

La setmana del 22 al 26 de juny d'aquest 2015 ha estat molt especial per mi, ja que s'han emès els programes en els que vaig participar al concurs de TV3 de "El Gran Dictat".

Va ser una gran experiència tot plegat per diversos motius:
  • Per haver conegut l'Òscar Dalmau, tant simpàtic i proper com a la tele i a la ràdio, i tot l'equip darrere de les càmeres.

  • Per haver conegut i participat contra el Marcel Arias, el concursant estrella del programa, gairebé més conegut que el propi Òscar.

  • Per haver conegut altres concursants, amb els qui neix una estranya relació, ja que per una part et cauen bé i els animes, però per l'altra desitges que fallin, ja que si ells no fallen t'eliminen a tu.

  • Per haver vist la grabació del programa des de dins i tot el tinglado que tenen montat aquests de la tele, amb els tècnics de so, d'il·luminació, càmeres, etc. 

  • Perquè m'ho vaig passar molt bé! I també vaig passar molts nervis, per què negar-ho,

  • Perquè després tens l'excusa perfecta per quedar amb els amics i familiars per veure l'emissió dels programes.

  • Perquè la gent et felicita, i reps missatges de persones que no t'esperaves i que t'han vist per la tele.
  • Perquè a través de les xarxes socials del programa, Facebook i Twitter, van fent el seguiment dels programes, i veus comentaris agradables de persones que no coneixes.

  • Perquè l'Òscar va fer publicitat d'aquest blog!!! Batut de Coco per la tele!! I gratis, eh?
  • Perquè vaig donar guerra! Encara que m'hagués agradat poder donar-ne més...
  • Perquè em va fer molta gràcia una dona gran que em va reconèixer pel carrer, i em va dir que cada dia veuen el programa en un casal d'avis de Canovelles, i que tothom m'estava animant :)
  • I per moltes coses més!!!
Perquè veieu que no menteixo, aquí us deixo un enllaç perquè veieu els programes i algunes captures de pantalla de cadascun d'ells per si no voleu dedicar-hi gaire temps:

Programa 1 de 4

Enllaç per veure el programa a la web de TV3 a la carta:
http://www.ccma.cat/tv3/alacarta/el-gran-dictat/el-gran-dictat-22062015/video/5533674/

Atenció a partir del minut 03:00, merci Òscar (i equip de redacció) per promocionar el blog, que pot estar ben fet o potser no tant, però el faig amb tot el carinyo i il·lusió del món :)

Un primer pla

El "Lletra a lletra"

Competint amb el Marcel Arias

Veient-me a mi mateix per la tele. Fins i tot miro a càmera per la foto!

Programa 2 de 4

Enllaç per veure el programa a la web de TV3 a la carta:
http://www.ccma.cat/tv3/alacarta/el-gran-dictat/el-gran-dictat-23062015/video/5533951/

Aquest programa promet emoció des del principi fins al final.

El Marcel, jo i l'Alfons

Moment clau, en el que es desmonta la teoria de "rectificar és de savis"

Reverència de l'Òscar als dos concursants, què haurà passat?

Bonus: De regal, una foto del Cromlec de Stonehenge. Mai se m'oblidarà!

Programa 3 de 4

Enllaç per veure el programa a la web de TV3 a la carta:
http://www.ccma.cat/tv3/alacarta/el-gran-dictat/el-gran-dictat-25062015/video/5534373/

Com sempre, promet emoció fins al final ;)

L'Òscar em presenta dient que tinc tres parets decorades amb posavasos. Se les imaginarà així?

Que comenci l'espectacle! La nova concursant és l'Ariadna

M'agrada molt el porquet, no vull que s'ofegui!

Aquesta paraula del quart nivell decidirà el guanyador, qui la tindrà bé?
Programa 4 de 4

Enllaç per veure el programa a la web de TV3 a la carta:
http://www.ccma.cat/tv3/alacarta/el-gran-dictat/el-gran-dictat-26062015/video/5534557/

Com imaginareu, aquest és el meu últim programa. És el que passa si s'ajunta una mica de mala sort i un gran concursant com és el cas del Carles Gómez (el Marcel ja no conta, juga una altra lliga).

Jo ocupant el lloc privilegiat, el Marcel i el Carles

Mirada desafiant, m'haurà dit alguna cosa dolenta

Fins aviat!

2 comentaris:

  1. A veure si puc escriure en català (amb ajuda Google, és clar jeje) :) ha estat molt divertit veure't a la tv! Encara més amb alguna cosa que t'agrada tant, com el català. Molta sort! Petons, Fernandinha

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies pel comentari Fernandinha!! Perfecte aquest català, és un acte digne d'apreci encara que hagi estat amb ajuda de Google jejeje
      Me n'alegro que t'hagi agradat :) Um beijo!

      Elimina